swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 14 december 2014 16:16

 

Det fanns en super söt tomte-mugg bakom lucka 13 :)

Vad sugen jag vart på varm choklad nu med vispgrädde och marshmallows..

Gillar ni Varm choklad?


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 14 december 2014 11:41

Hejsan!

Jag råkade ta bort en kommentar som jag fick på inlägget som heter ''info''

som jag la upp igår kväll där jag skrev att jag var sjuk osv...


Personen som skrev kommentaren skrev att hen hoppades att jag skulle må bättre och att hon skulle

bli väldigt glad om jag kollade in hens blogg och lämnade en kommentar.


Så om du ser det här så får du gärna skiva om kommentaren, så att jag kan kolla in din blogg!

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 14 december 2014 10:45

 

Hade tänkt att visa vad vi byte med varandra för att sakerna var så oseriösa xD

Jag byte ett på jätte gamla fula örhängen till hon som kostade kanske 100 sc..

och hon gav mig en cykel som hon inte hade spenderat ett ända öre (sc..) på! haha :D


Idag är det också tredje advent, så snabbt det går när det är december!

Redan nästa helg är det ju jullov c:

Det ska bli riktigt skönt men det är redan som om jag har haft ett tråkigt lov den här veckan..

Har haft feber och en rejäl förkylning hela veckan så jag har inte kunnat vara på skolan :(

Så jag har missa mångra prov och läxor osv...

Lärana skulle ju också sätta betygen i torsdags och då hann jag ju inte visa vad jag kunde på dom proven 

så att dom kunde ta med det i betygen...HATAR VERKLIGEN ATT VARA SJUK OCH MISSA SKOLAN! :(



/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 december 2014 22:08

Jag har varit sjuk väldig länge och jag är fortfarande sjuk, så därför har jag inte orkat göra inlägg idag. Det inlägget som kom ut idag var ett tidsinställt inlägg så ni vet ;) så lucka 13 och 14 kommer ut imorgon :)
Godnatt!

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 december 2014 13:00

 

Jackan: 1200 sc

skor: 350 sc (VIP)

byxor: 550 sc

hår: 500 sc

ögonfransar:300 sc


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 december 2014 08:43

Jag (Lovely) har ju inte skrivit på ett tag pga att min dator blev beslagtagen av min mamma, nu fick jag tillbaka den men jag åkte därifrån så jag vet inte hur ofta jag kan skriva nu heller:(

Av xlovelyx och mayamaya01 - 12 december 2014 18:00

 


1.Vilken level är du på Msp?

Både jag och lovely är i level 17 :)


2.Har du varit VIP någon gång? I så fall hur många gånger och hur länge?

Jag har varit VIP 2 gånger och varje gång har jag varit i 1 månad.


3.Hur många moviestars har du?

Jag har 2 moviestars. Min ''riktiga'' är Mayamaya01 och sen har jag bara en extragubbe som heter Rocky150.


4.Vill du bli VIP om du inte redan är det?

Jag vill bli VIP och helst i 1 månad eller 3, men ändå inte för jag tycker det är så onödigt att slösa bort

sina pengar på att bli VIP...


5.Vad är det bästa med Msp?

Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag om Msp fast inte så där galet mycket ;)

Det bästa med Msp är nog att man kan chatta men sina vänner och andra!


6.Vad är Msp?

Jag har faktiskt redan gjort ett inlägg om vad msp är för något.

Så det är bara att klicka HÄR för att komma till det inlägget :)


7.Snygg header, hur gör ni att dom blir så fina?

Det är jag (mayamaya01) som gör våra headers på den här bloggen :) Jag har ingen aningen hur jag gör så att dom blir fina faktiskt xD

Jag använder bara paint när jag gör headers för jag har inte riktigt hittat ett ritprogram som jag förstår mig på, hehe :D Men paint funkar ganska bra ändå! 

Har ni några förslag på bra redegerings/ritprogram för att göra bland annat headers?

Skulle bli riktigt glad om ni kommenterade isåfall :)

 

Det var alla frågor, hoppas att det blir fler frågor bästa gång! ♥

 

/mayamaya01

 


 

Av xlovelyx och mayamaya01 - 12 december 2014 15:00




 

Så här såg det ut före jag gjorde om mitt rum...

Gjorde om mitt rum så här när det var halloween, det är därför det är halloween tema på rummet ;)

Jag hade också en vit hudfärg till halloween som ni kan se på bilden, men nu så har jag min ''gamla'' hudfärg.

 

Så här ser rummet ut nu.

Det kommer komma in mer juldekrationer typ nästan varje dag från julkalendern.

Jag tycker det är riktigt fint iallafall♥


/mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards