swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 4 december 2014 15:44

Idag är det fjärde december, så det är lucka 4 som vi ska öppna i dag! ♥

 

Man fick typ en likadan sak som i lucka 2...

Det var kanske inte så roligt fast jag tycker själv att den här var finnare.


Jag har ju liksom inte så mycket att skiva i dom här inläggen, haha♥

Nästa inlägg kommer att komma upp runt 18:00 idag.


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 3 december 2014 13:51

Ändringar på julkalendern, YAY.

Okej så glad är jag inte.. 

Men dom har ändrat bakgrundsbilden på julkalendern idag.

 

Jag tycker om den här bilden så mycket, den är rikrig vacker♥

Vad tycker ni? tyckte ni bättre om den som var igår?


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 3 december 2014 13:47

Nu ska vi se vad som finns bakom lucka 3..

 

En sån där julglob, eller vad det nu heter? Ni ser ju säkert vad det är för något.

Förhoppningsvis.

Det är en så sööt ren i globen (?).

Jag tycker bättre om den här saken som man fick i lucka 3 än i lucka 2..

Fast det som var i lucka 1 är fortfarand min favorit hittils.


/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 2 december 2014 18:00

Jag har inte så mycket tid idag att lägga upp inlägg idag så det för bli något enkelt, en dagens outfit..

I förra inlägget sa jag att det kommer bli 2 inlägg per dag nu i december, men jag lovar inget! Men jag lovar att jag ska försöka♥

 

Hatt/mössa: från msp julkalender (lucka 1)

byxor: 550 sc

tröja: 350 sc

hår: 400 sc (VIP)

ögonfransar: 300 sc

skor: 350 sc 


/mayamaya01



Av xlovelyx och mayamaya01 - 2 december 2014 16:04

Har precis kommit hem från skolan och bestämde mig för att få upp nåt inlägg för idag, för senare ikväll

måste jag plugga. Ni kan också förvänta er ett till inlägg runt 18.00 idag..


Jag skrev ju i förra inlägget att jag skulle visa vad man får i julkalendern varje dag, iallafall försöka och

då kommer det kanske bli lite konstigt att det bli samma inlägg varje dag, men det får ni helt enkelt leva med!♥

Men ni kommer ju fortfarande också få andra inlägg så ni har ju faktiskt tur, ni kommer ju få 2 inlägg per dag.


Men nu till vad jag fick i lucka 2 på msp julkalender 2014

 

Just nu kommer jag inte ihåg vad en sån där heter...Krans, julkrans kanske? 

Men man kan hänga upp den i sitt rum, antar jag iallafall..

Den här saken vart jag inte lika glad över som lucka 1, men så dålig var lucka 2 ändå inte!

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 1 december 2014 11:15

Äntligen är det första december!
Jag längtar så mycket till jul.

 

Jag älskar redan den här kalendern och tror att den kommer bli bättre än föra året, vet ni varför?


Jo, har ni uppnat luka 1 än? Om ni har det så kommer ni säkert bi helt galen, som jag   

Eller inte..


Det är en så gullig mössa i luka 1, förlåt om jag spoiler nu.. 

Men jag kommer spoila så här typ varje dag, om jag hinner...haha.

Så dom här inläggen kommer hamna i en ny kategori, Julkalendern 2014.


Men nu en bild på den gulliga mössan.

 


ps. om ni undrar varför ni får ett sånt tidigt inlägg på en vardag, så är det för att jag är sjuk.


/Mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards