swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under november 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 22 november 2014 18:55

Jo, jag fick en kommentar för ett tag sedan när någon frågade 

vad Msp är för något..

Msp (moviestarplanet.se) 

I spelet så är man en gubbe som man kan köpa kläder och anemeringar till.

Det finns också olika levlar som sin gubbe är i, från level 0-100 finns det just nu och

för att gå upp i level så behöver man få fame, och det för man genom att få autografer och kolla på filmer,spela olika spel osv..

Man kan också ha husdjur som man kan ta hand om, man har ett eget rum som man kan köpa möbler till och dekorera.

Man kan lägg ut bilder,kolla på youtube videos, Göra filmer och artbooks, göra designs och mycket mer!
Man kan chatta med andra moviestars, spela olkia spel som tillexempel frågesport och catwalk.

Man kan också gå in i chattrum och chatta med andra som man inte äns är vän med.


Spelet är gratis att skaffa, men man kan köpa VIP och då får man mer fame, man kan köpa VIP saker, få fler vänner,man kan ha med mer moviestars i filmer osv...


Jag var ganska dålig på att förklara men hoppas att ni förstår ändå! 

         


/Mayamaya01




Av xlovelyx och mayamaya01 - 22 november 2014 18:40

     

 

 

 


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 22 november 2014 17:38

Heej, förlåt att det inte vart något inlägg igår..Så photoshooten kommer ut idag istället + ett till inlägg senare ikväll.
Jag la inte upp inlägg igår för att jag sov över hos en kompis och då hade jag inte tillgång till en dator =/
/Mayamaya01

Glöm inte att kolla in bloggen senare ikväll runt kanske 18-19.
Då borde iallafall ett inlägg ha kommit up

Av xlovelyx och mayamaya01 - 21 november 2014 14:53

Vi har snart haft den här bloggen i ca 2 månader och vi har redan så många underbara som följer den här bloggen<33
O det blir bara fler och fler som kollar in.
Ni förstår inte hur glad vi är :D

Ps.Senare ikväll kommer en photoshoot up.

Av xlovelyx och mayamaya01 - 20 november 2014 15:50

Idag så kom det nya temat ut, så om ni inte har kollat in det än 

så borde ni göra det!   

 

Det här temat är ganska häftigt faktiskt..

Ganska coola kläder och anemeringar,

Det här är inte en av mina favorit teman men det var absolut inget dåligt,

Jag vart såklart inte besviken♥

Inte lika bra som dom andra teman som varit innan, men..  

Mitt betyg blir 3/5   

Kommentera gärna vad du tycker temat borde få för betyg!♥

KOMMENTERA   

Nu kommer lite bilder som jag tog för det nya temat..

       

(Här var en bild av mina 2 favorit för det här temat)


/M


Ps. Glöm inte att kommentera   

Av xlovelyx och mayamaya01 - 19 november 2014 15:13

Som ni kanske märkte så blandade jag ihop det är inlägget och det senaste inlägget av veckans AB,hehe   

Egentligen skulle det här inlägget komma ut igår och veckans AB idag...

Men aja, det gör nog inte så mycket egentligen   


Idag ska ni få träffa Zozo♥

Zozo är Simbas bästa vän (Det förra inlägget ''träffa min husdjur'' handlade om Simba)


Zozo's favorit mat är sushi   

Jag har haft Zozo i ca ett halv år och hon är i level 28♥

Hon kan 3 tricks..

~Sitta 

~Ligga

~Dansa (vinka med örona) ?

Hon är grön och svart och hennes härfårg är orange och lila   

   

 

 


/Mayamaya01



Av xlovelyx och mayamaya01 - 18 november 2014 18:41

Som ni vet uppdaterar typ ALDRIG xlovelyx här på bloggen..   

Men hon har sina andledningar varför hon inte gör det, vet inte om jag får

berätta varför...

Men det verkar som att det bara kommer att bli jag som uppdaterar och håller dena bloggen i ''Liv''   

Men då får det bli så och hoppas att hon kommer tillbaka så snart som hon kan, hon bloggar inte för att

hon inte har tillgång till internet, eller jo hon har det men hon har ''internet-förbud''   


Så nu vet ni hur det ligger till, varför hon inte bloggar  ♥


/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 18 november 2014 18:38

Idag blir det veckans AB, som ni redan vet ;D

Jag kollade runt lpå lite AB's och jag tycker verkligen 

att ni borde cheka in !Arif! nya AB!   

 


Jag tycker att dena AB är värd en ''Love'it'' ♥


/Mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards