swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 19 december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 19 december 2014 21:18

 

Tänkte göra veckans moviestar eftersom det var så längesen jag gjorde en!

Veckans moviestar är Melrose ♥

Jag tycker verkligen att ni borde ge henne en auto eller kanske till och med en present?

Och bli vän med hon :) Hon verkar va en rikig snäll och fin person.


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 19 december 2014 21:12

 

Har inte riktigt någon aning vad det här är för något heller, haha :D
Tror det är nån slags konstig tårta xD

Det var iallafall en snögubbe på den..

Har nån av er byggt en snögubbe än?

Det har inte jag för det är för lite snö, JAG VILL JU HA MERA SNÖ! :D


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 19 december 2014 21:09

 

Det är en muffins, ehh....en cupcake? 

Vad tycker ni det ser ut som?

Jag antar att jag kommer sätta in den i mitt rum ändå...


Förresten, om ni undrar varför jag inte la upp ett inlägg igår var det för att jag hade ingen tillgång till 

en dator.


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards