swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 15 december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 15 december 2014 15:15

 

Det här är min önskelista på Msp ♥

Det finns såklart många fler saker som jag vill ha men det är dom här sakerna som jag vill ha mest.

Bara jag som tycker att det borde finnas en tomte på Msp?
Så att man varje år på julafton så får man en sak från sin önskelista från ''Msp-tomten'' :D


Men nu tillbaks till min önskelista :) Den saken som jag helst vill ha av dom här sakerna är nog den där koft/tröjan som kostar 1450 sc, den är så dyr! Så jag har inte råd med den.... :(
Varför har det blivit så mycket dyrare kläder på msp? 

Det tycker jag är skitdåligt, vad tycker ni ?

/mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 15 december 2014 15:00

 


Ehh, vad är det här!?

Jag vet inte hur längesen det var att den här uppdateringen kom till MSP...

Jag märkte det för någon dag sen.


Har man inte alltid kunnat fråga bästa vän och pojkvän/flickvän utan att behöva vara vänner, eller?

Nu kan man iallafall inte göra det, nu måste man vara vänner först innan man gör det :(

Jag tycker det är ganska dåligt, vad tycker ni?


/mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 15 december 2014 11:47

 

Det här fanns bakom lucka 15..


Jag är fortfarande Sjuk och det är därför ni får inlägg på dagarna när jag egentligen

brukar vara i skolan ;)


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards