swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under februari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 februari 2015 19:40

Jag sa i förra ilägget att det skulle komma ut ett inlägg, nämligen veckans tema.

Det hände ju aldrig för att jag hade inte tillgång till en dator, så därför kommer det här inlägget komma ut i dag istället. 

Förlåt! :(

 

Veckans tema heter Fairytale fever♥

På bilden så är det Jack frost, Anna från Frost och...Vem är den tredje personen? Längst till höger?

Kommentera gärna om ni vet vem den ska förreställa eller den ni tror den ska vara..

Jag tror det är Elsa, som också är från filmen Frost.


Jag tycker att det här temat är väldigt kreativt av Msp! c:

 

Här är looken som jag gjorde av kläderna från det nya temat.

Det liknar Elsa♥

 

Sen så såg jag ett diadem som var så sjukt gulligt!
Håret var också riktigt fint!


 

Favorit animeringen den här veckan från temat är Magic Moves och den kostar 850 sc.

 

Betyget av detta tema är..3.7/5 stjärnor


Förhoppningsvis så kommer det att komma upp ett inlägg imorgon, annars på söndag.


/Maymaya01 


...

Av xlovelyx och mayamaya01 - 25 februari 2015 16:08

Hej på er!

Har gått en vecka och har inte bloggat nånting!

Det kommer att komma upp ett inlägg imorgon, veckans tema..som förra inlägget.

Sen så kanske det kommer att komma upp ett inlägg på fredag,lördag och söndag.


Nästa vecka så kommer jag blogga varje dag, flera inlägg per dag. Förhoppningsvis!♥


Om ni undrar varför jag inte har bloggat på en vecka så är det för att jag inte har haft tid,ork eller lust att göra det.

Men kika in på bloggen imorgon eftermiddag/kväll så kommer det finnas ett nytt inlägg här på bloggen! :)

/Mayamaya01



Av xlovelyx och mayamaya01 - 19 februari 2015 19:27

 

Nya temat är här, jag gillar det faktiskt♥

Det fanns väldigt mycket som jag gillade bland kläderna.

Bland animeringarna vet jag inte,

har inte hunnit kollat dom än och har inte tid till det...

 

Det här var outfiten som jag gjorde från temat.

Jag tycker klänningen är så vacker, också håret är hellt underbart snyggt!

Har typ inget mera att skriva.


Det blir alltid så himla korta inlägget från mig den senatse tiden, förlåt!
Vet bara inte vad jag ska skriva om riktigt..Förslag?


/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 18 februari 2015 16:35

Veckans moviestar är...

 

Grattis! Grattis :D


...Har ingen aning varför jag skrev grattis, men aja.

Fråga vän på hon om du vill, hon adda ju alla ;)

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 17 februari 2015 16:26

 

Det blir ett till inlägg av min status idag!♥

Ni ser vad som står så på bilden.

Om ni inte redan vet så betyder Twd, The walking dead.

Det är min absoluta favorit serie. Sen Fight the dead fear the living, är ett citat från twd :)


Kommentera gärna om ni skulle vilja ha sånna här inlägg varje gång jag ändrar min status på Msp? 


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 februari 2015 18:00

Japp, det blir en veckans look idag.

Den looken som jag tänker vissa är jätte ny! Gjorde den för någon dag sedan och kläderna 

köpte jag också bara för någon dag sen som jag har på mig.


Men nu tycker jag att ni ska få se den.

 

LOVE,LOVE,LOVE, LOOOVE♥♥


Nej men jag ska vara seriös nu xc 

Jag älskar den här looken, precis min stil.

Vill så gärna ha det här i min garderob (IRL)

Allt förutom skorna är nya..

Looken heter Bae;*


Har ingen aning varför jag döpte looken så... <.<


Ni får ha en så bra kväll så hörs vi imorgon i nästa inlägg! 


Hejdå.


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 februari 2015 14:58

Hej!


Först och främst vill jag bara säga förlåt att jag inte har uppdaterat sen i lördags.

Jag ber så mycket om ursäkt. Jag har egentligen ingen *riktig* andledning varför, men jag har

bara inte haft lust att blogg...


Men nu ska jag försöka bättra mig♥


Jag har köpt många ny kläder så jag kommer antagligen att ändra lite gran på inlägg-serien ''Min garderob''.

Istället för att visa hela min garderob, sida för sida så kommer jag istället bara ta en sida eller en halv och visa det!

För når jag köper nya saker så flyttas alltid minst ett plagg till en annan sida osv c;


Har inte så mycket mer att skriva i det här inlägget..

Ska börja med att skriva ett till inlägg som kommer ut senare idag.


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards