swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 22 december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 22 december 2014 21:29

 

Jag vet att det här inlägget kom upp senare än vanligt men det är ju bättre sen än aldrig ;)
Bakom lucka 22 fanns en jätte gullig röd tomtedräkt♥

Vet inte om det är en tomtedräkt men men...

 

Så här ser de ut på!

Jag tycker det ser lite konstigt ut men ändå väldigt gulligt.


Ha en bra kväll!

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 22 december 2014 11:30

 

Ja nu är spargrisen fylld då..nu måste jag bli VIP för att töma den :(

Men jag kommer antagligen inte bli VIP för jag tycker att det är slöseri med pengar.

Men jag tänkte att ni kanske ville veta hur mycket som får plats i spargrisen?
Så nu kan ni ju se det på bilden ;)

Idag är det första dagen på jullovet! om man inte räknar med helgen.

Det är bara såå skönt och idag ska jag kanske åka och bada med några kompisar :)
Senare idag kommer det att komma upp min önskelista här på bloggen, så håll utskick ♥


Ha en fortsatt trevlig dag!

/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards