swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 21 december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 21 december 2014 21:11

 

Hade tänkt att visa min profil här på msp :) 

Så ni kan ju passa på att läsa allt och lära känna mig mer♥

Ni kanske undrar vem som sitter bakom den här dataskärmen och skriver?

Ni får kanske inte direkt veta vem jag är men ni får veta vad jag gillar osåvidare.

 

Som ni märker så har jag ändrat hur texten ser ut, hade tänkt att testa att ha röd och en lite större text här på bloggen och om det blir aldelles för konstigt så kommer jag byta tillbaks igen :D

 

Förresten idag är det ju fjärde advent! Fast jag har ändå inte gjort något specielt idag..

 

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 21 december 2014 19:57

Hittade den här videon när jag kollade runt på youtube.

Eftersom det är en msp version och en jullåt så tyckte jag det passade bra att lägga upp det är på bloggen :)

Eftersom det är en blogg om msp och det är snart jul♥


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 21 december 2014 12:40

  

Nu är det 21 försa december, 3 dagar kvar till jul!
Jag kommer ihåg när det var 1 december, det känndes som igår :)
Men iallafall bakom lucka 21 fanns det ett piano.

Jag skulle gärna vilja kunna spela piano men det kan jag inte..


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards