swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 28 december 2014 19:00

 

Om du går in på youtube på Msp, sen på kategorier. Så finns det bland annat Msp tv på vänster sidan 

som ni kan se på bilden ovanför.


Jag hade tänkta att göra nått sånt här inlägg i månaden när jag delar med mig av mina favorit Msp videos som 

andra moviestars har gjort, fast jag kommer bara ta videos som är bland dom nyaste...

Förresten om ni inte vet vad jag menar med Msp videos så är det personer som har gjort musikvideor fast

i en Msp version :)

Just nu så gillar jag dom har två..

 

Den första är den här musikvideon som är låten Marry you som Bruno Mars sjunger..

Jag vet inte vem som har gjort den här Msp videon, men det står säkert i slutet av videon eller i början.

 

Den här är den andra och den sista. Passar perfekt nu i julletider att lyssna på.

Fast det tråkiga är att videon är ganska kort. Annars tycker jag att den är riktigt bra!

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 28 december 2014 16:34

 

Idag ska ni få lära känna Jensen, hon är ca 3 månader (tror jag) c:

Hon är i level 2 så därför kan hon inga tricks, men hon är snart i level 3.


Som ni ser på bilden så är hon rosa/lila och när hon blir äldre/större så kommer hon bli en elefant, om jag minns rätt...

 

Hennes favorit mat/snacks är ananans..

Men hon gillar även pizza väldigt mycket och hon hatar sushi.

 

Det finns inte direkt så mycket mer att skriva om, förutom att hon är såå sött för att vara ett djur i ett spel♥


Det kommer att komma upp ett inlägg senare idag runt 7 tiden, så ni vet ;)

Jag hade tänkt att ändra tillbaks hur jag har texten igen...så nu blir det ingen röd text längre bara i rubriken!
En ny header kommer också att komma snart, förhoppningsvis innan jullovet är slut.


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 december 2014 18:00

--------------------Vanessa---------------------------

 

-Godnatt Vanessa.

-Godnatt mamma.

Jag såg mamma gå bort mot dörren och gå ut.

Jag vände mig om och jag tänkte på karate matchen som var imorgon, jag hade inte tävlat på några månader 

eftersom jag bröt min fot på en match. Det pirrade i magen, jag var så nervös. Hur skulle det kännas att börja

tävla igen? spela igen? Jag kände hur jag plötsligt föll in i det svarta mörkret och in i mina drömmar, långt bort

från den riktiga världen.


-----------------Rick-----------------------------------


''Oh I think that I found myself a cheerleader she is always right there when I need her''

Det var Aria som ringde, ringsignalen ekade i mitt huvud.

 

-Hej älskling, vad är det?

-Jag kan inte sova..

-Varför?

-jag fick ett jätte konstigt samtal från en gammal man..

-vad sa han?

....

-Aria! Vad sa han?

- Han sa att...han sa..

-Aria..?

-Han sa att han antingen tänkte döda mig..oss.

-oss? Vilka är oss?

-Du, jag, Caty och Vanessa.

-Du sa bara att han antingen skulle döda oss..vad tänkte han annars göra?

-Fånga oss.

-Vi måste ringa till polisen! iallafall prata med våra föräldrar.


Pip * pip * Pip*


-Aria,Aria..! Varför la hon på?

Jag kollade snabbt på klockan, 01:23. Jag sprang ner får trappan, satte på min jacka och gick ut.

Jag hoppade på min moped och körde ivåg till Arias lägenhet.


------------------vid Arias lägenhet--------------------


Dörren till Arias lägenhet stog öppen.

Jag klev in, det var mörkt så jag kunde knappt se något.

Jag tände lampan och fick se att Aria satt i ett hörn och skakade. Det var stökigt, det var som att någon hade vänt upp och ner på lägenheten.


-Vad har hänt?

-Han kom..

-Mannen som du pratade med?

-Ja, vem annars tror du att jag menar!

-Vad gjorde han?

-Han bara öppnade dörren, jag hade ju låst den..hur fick han upp den?

-Vad gjorde han efter han klev in?

-Jag vet inte, jag pratade med dig och sen så avbröts samtalet.

-Jag trodde du la på?

-Nej det gjorde jag inte...

-Varför ser det ut så här, allting är inte direkt där det ska vara?

-När samtalet bröts gick jag ut hit och allting var stökigt och sen såg jag han, han stirrade på mig och sa

''Jag har bestämt mig''...

-Hur vet du att det var han?

-jag kände igen rösten från samtalet.

-Vi måste ringa polisen, liksom nu Aria!

Jag såg Aria ramla ner på golvet, hon bara lågg där med halvöppna ögon...

-Aria, vakna! Aria!
Jag var påväg att springa fram till hon men mina ben domnade bort, jag ramlade ner på golvet och allting vart 

svart.


---------------------------------------------------------------------------

 

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 december 2014 12:55

Hade tänkt att göra lite annorlunda än vad jag tänkte...

Det ska bli som en novell, fast det kommer kanske bli mer som änn berättelse.

 

Jag kommer att ha roller, såklart :)

Men rollerna kommer att vara Msp gubbbar, om ni förstår vad jag menar ;)

 

Dom som kommer att vara med i den första novellen som jag ska göra är..

   

ninja990, spelar som Caty. Caty är 16 år och hennes intressen är att sporta (helst amerikanskfotboll), vänner och va mera med sin hund fozzie.

 

 

 

Jag (mayamaya01). Spelar som vanessa och är 17 år. Hennes intressen är karate, kolla på serier (helst twd..) och sjunga.

 

 

 

anastasia garsia, spelar som Aria och är 17 år. hennes intressen är smink, hennes pojkvän Rick och fotboll.

 

 

 

kallis1000, spelar som Rick, han är 17 år och hans intressen är spela gitarr, hans flickvän aria och campa.

 

 

Det kommer också vara fler personer med i novellen/berättelsen men dom andra personerna kommer jag bara hitta på :) Dom fyra som står där uppe (jag är en av dom) är huvudpersonerna♥

 

Handlingen:

Rick, Vanessa, Aria och Caty vaknar upp i en stuga som ligger mitt i skogen.

I skogen finns massa med magiska varelser, både goda och onda.

Det finns ingen väg ut ur skogen. Dom blir tvungen att sammarbeta och försöka överleva.

Men en natt efter dom har letat efter mat och kommer hem till stugan, så har dom fått uppdrag av 

dom som håller dom instängda i den farliga magiska skogen.

Klarar dom av alla uppdrag så kommer dom kanske kunna komma hem igen...

 

 

Första delen kommer att komma upp ikväll eller imorgon.

 

/mayamaya01

 

 

 

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 december 2014 11:45

 

Veckans tema passar perfekt till nyår som är på onsdag.

Det var dock ganska dyra saker, fast nästa allting på Msp har blivit dyrt.

Tycker iallafall jag. Det fanns inte direkt nån anemering som jag gillade så där extra mycket men det 

var väldigt många fina kläder som jag gillade.

 

den här klänningen och häret var mina favoriter fråna veckans tema ♥

Jag tycker verkligen att den här klänningen är så vacker...och håret!
Bara ett ord, perfekt. Perfekt är klänningen och håret.


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 december 2014 11:36

 

Nu har det kommit nya saker till VIP paketet :)

Det verkar som att temat är från filmen frost.'

Jag tycker det här är det bästa sakerna man har fått med i ett paket, min favorit paket såklart♥


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 december 2014 18:59

Hmm, en novell om Msp skulle vara ganska intressant att läsa på bloggen...eller?

 

Kom precis på att jag kunde börja göra en novell här på bloggen, som ska va om Msp (moviestarplanet) såklart :)
Isåfall så är det jag (mayamaya01) som ska göra novellerna.


Skulle ni tycka det var kul med en novell här på bloggen?

Har ni några förslag på vad novellen ska handla om?

Kommentera!!♥

 


/mayamaya01

 

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 december 2014 18:31

 

Veckans AB är en artboook om tatoos (tatueringar).

Jag är gillar inte tatueringar så mycket, det kan vara fint men jag vill själv inte ha det.

Ni kan ju logga in på msp och lämna en kommentar vad ni tycker på AB'n :)

Dela och gilla kan ni ju också göra.
 

Det här är hon som har gjort Artbooken (Ab'n)


Vi har ju massa med olika kategorier, jag har hälften av dom och lovely har hälften av dom.

Fast lovely bloggar ju inte just nu, så jag hade tänkt fråga hon om jag kan göra hennes inlägg 

tills hon böjar blogga igen. Men om ni har några förslag som vi kan blogga om så är det bara att lämna en kommentar och ni ser ju i våra kategrier vad vi redan har :)

Tack i förväg! 


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards