swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 31 december 2014 12:09

Hej! 


Idag ska jag spela på tyska Msp :D
Jag kommer göra flera såna är inläggen tills det inte finns några fler länder kvar att välja på, så idag

valde jag tyskland (deuatschland) och det kommer bli ungefär 3 delar av tyska Msp. Så det här är del 1 ♥


 

Först måste man ju ändra till tyskland och göra en ny moviestar..

   

När man har skapat sin moviestar så får man såklart gå på röda mattan xD

Man blir också välkommna av Msp. Sen så får man presenter, precis som i svenska Msp och alla andra

länder.

 

Så där ser jag ut på tyska Msp och jag heter Msptyskland, är inte alls snygg, haha.

Men jag tyckte tröjan var sööt, älskar katter♥ Sen valde jag bara ett par röda converse

och ett par svarta tights...

 


Här är dom som är i högst level på Tyska Msp. Som ni ser finns det en i level 75!
Alexh33, hon som är i höst level på svenska msp är ju i level 68 ungefär..

Jag undrar vilken som är i högst level om man räknar med alla länder?


del 2 kommer att komma ut imorgon :)


/mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 31 december 2014 11:15

   

Idag är det nyår! Sista dagen år 2014♥

Hur har år 2014 varit för mig?

Första halvåret var riktigt bra medans sista halvåret var jag sjuk typ hela tiden...

Men aja, jag får bara hoppas att 2015 blir bättre.

Vill inte gå in på detaljer för den här bloggen handlar inte direkt om mig, utan om MSP.



Jag fixade bara en liten bild eftersom det är nyår idag, ni kan ju se bilden där uppe ;)

Det är jag som har svart hår och lovely är dom andra.


Gott nytt år alla!♥

Hoppas att ni alla får en trevlig dag.


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 30 december 2014 16:24

Hej!


Jag ska visa några av mina animeringar i det här inlägget ♥ Det kommer bli ungefär 8-10 delar.

Det här blir del 1 av mina animeringar och det är för att jag har ganska många animeringar så det

skulle ta ganska långt tid att visa alla mina animeringar i ett inlägg! 


Hoppas att ni kommer gilla inlägget :)

Jag har också gjort en ny kategori till dom här inläggen! 


Dom animeringarna som jag ska visa i del 1 är från kategorien ''Djur och husdjur'' och det är 6 animeringar.

  

 

Den här animeringen heter ''Tired kitten'' och kostar 450 sc.

Jag älskar djur och speciellt katter, så jag gillar typ alla djur animeringar bland annat den här :)

 

Den här animeringen är super gullig♥ Jag tycker att kaninen är väldigt bra tecknad och

jag gillar färgerna på kaninens päls. Animeringen heter ''Buny Love'' och kostar 3 diamanter.

 

Det finns bara ett ord som kan beskriva den här animeringen. JAG ÄLSKAR DEN♥

Den är så perfekt...

Animeringen heter ''Catch The String'' och kostar 8 diamanter.

 

Den här animeringen älskar jag också så mycket. Den är också den dyraste animeringen som jag har, tror jag xD

Den heter ''Cat Lover'' och kostar 1100 sc, den är också VIP ;)

  

Haha, vad fint att min moviestar blinkar på bilden :D

Den här animeringen är så sööt. Hon jonglerar med kycklingar! ♥

Animeringen heter ''Chick Juggling'' och kostar 450 sc.

 

Det här är den sista animeringen som jag ska visa er i det här inlägget.

Den här var bland dom första animeringarna som jag köpte och jag gillar den riktigt mycket.

Den hetet ''Fluffy Kitty Cat'' och kostar 500 sc, den är också VIP.


Det var alla animeringar, hoppas att ni gillade det här inlägget så hörs vi ♥


/mayamaya01




Av xlovelyx och mayamaya01 - 30 december 2014 11:19

Hade tänkt att tipsa er om en film idag :)

Filmen heter ''flickan med varghjärtat''. Det är black-molly 100 som har gjort den.


En kall vinternat föddes en flicka,i bergen långt uppe i norr.Flickans öde var bestämt i stjärnorna.

i byn när hon föddes viskade det om att hon var ett specielt barn och att hennes mamma skulle

förlora hon när hon hade fyllt 18 år...

Det är den flicka det handlar om. Filmen är 4-5 minuter lång. 

Filmen är ganska bra ändå för att vara en ''Msp-Film''. Den får 3.5/5 stjärnor utav mig.

     


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 29 december 2014 19:47

 

Idag så la Msp upp ett nytt forum och ni kan läsa vad dom skrev här uppe på bilden...

Om jag ska va ärlig så bryr jag mig inte så mycket, jag spelar inte ens bonnieverse..eller bonnie planet som det heter nu. Fast när jag läste kommentarerna så verkar det som att dom flesta inte gillade den här uppdateringen.

Tycker ni om den nya uppdateringen på det spelet?


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 29 december 2014 12:14

 

Nu har jag fixat en ny header!

Den vart väldigt enkel, men ändå ganska fin tyckte jag! 

ändrade också en bild i presentation rutan, ändrade bakgrundsfärgen till rosa och ändrade rubrik texten rill

rosa! Oj, vad mycket rosa det vart♥ Jag gillar inte äns rosa så där jätte mycket... ;)

Vad tyckte ni om headern? vart den fin eller ful tycker ni? kommentera gärna :)


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 29 december 2014 10:33

Det var riktigt längesen som jag gjorde en 2 av mina favoritdesigns, så jag hade tänkt göra det idag.

Den här gången så är det mina 2 favorit klänningar som jag har designat! :)

 

Det här är den första klänningen, den kostar bara 50 sc, så därför hade jag tänkt att köpa den.

Jag gillar verkligen färgerna som jag använde och jag tyckte att klänningen vart riktigt fin!

Klänningen passar inte direkt till dom käderna som jag har på mig, jag skulle nog matcha klänningen

med ett par röda converse och ett lång blond/brunt hår♥

 

Den andra klänningen gillar jag inte lika mycket som första klännningen, men jag tycker fortfarande att

den är riktigt fin. Den här klännigen är mycket dyrare än den första, den här kostar 950 sc!
Därför kommer jag antagligen inte köpa den här klänningen, iallafall inte just nu...

Om jag skulle köpa klänningen skulle jag matcha den med ett par svarta ballerinaskor och ett svart/brunt hår.


/mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards