swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under november 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 29 november 2014 14:06

 

Msp tidningen är kanske något för dig?

Jag har aldrig köpt en Msp tidning för att det är inte nån tidning för mig..

Min lillasyster har en sån tidning fast en gammal, inte den nyaste (den på bilden)
Fast jag skulle gärna vilja ha den där bonnien och 1000 sc. 

La ut den här ''nyheten'' nån dag för sent, förlåt men den kom iallafall ut nån gång, bättre än aldrig.


Vad tycker du om tidnigen? 

Kommentera, då skulle jag bli väldigt glad och jag svarar så snabbt jag kan.


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 28 november 2014 10:59

 


Kläderna i det här temat tyckte inte jag så mycket om, nåt plagg tyckte jag var snygg..

En klänning kostade 3000 sc! Seriöst, 3000 sc det är alldeles för mycket msp.

Här är klänningen som kostar så mycket, tycker ni den är värd alla pengarna (sc)?

Det tycker iallafall inte jag.

 


Det fanns en ny anemering som jag bara älskar

 

kolla bara på muggen, en tomte! :D

Vill ha, vill ha, jag vill ha den! ♥

Jag måste bara köpa den anemeringen till jul och tänkt att det redan är första advent den

här helgen. Tiden går riktigt fort..


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 november 2014 10:47

Nu har jag kommit på ett till inlägg som jag kan göra ''film-tips''

Det blir väldigt många nya inlägg och det är för att vi har inte haft den här 

bloggen så länge och då får vi (jag) nya ideer hela tiden..


Men nu ska jag tipsa om en film på msp.

     


Friendzone heter filmen och tilde har gjort den.


/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 25 november 2014 14:22

Nu har jag gjort en ny ''Jul-header'' till bloggen.

Hoppas att ni vart Nöjd!

 


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 24 november 2014 20:22

 

Hår: 550 sc (VIP)

Skor: 450 sc (VIP)

Eyeliner: 500 sc

Byxdress: 550 sc (VIP)


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 23 november 2014 17:09

Veckans moviestar är..

Ninja990 ♥

 

Va snäll mot hon och ge henne många presenter och autos

för hon är bara bäst!♥   

Jag älskar dig min lilla korkade apa♥   


/Mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards