swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under december 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 9 december 2014 11:45

 

Bakom lucka 9 fanns 5 julkulor..

3 av dom hade blå nyanser och 2 av dom var det en bild på en moviestar.

Jag tyckte inte om dom här så mycket, det skulle vara roligare om det var en ren och en

tomte eller något liknande istället för moviestars..


Av xlovelyx och mayamaya01 - 8 december 2014 10:40

 

Jag tror det är en tavla eller något liknande..

Men är inte dom här pingvinerna bara så gulliga?

Det här är såklart en av mina favoriter hittils :)


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 7 december 2014 10:43

 

Jag antar att ni ser att det här är ett...Pepparkakshus :D

Förra året så byggde jag och min familj ett pepparkakshus (det var första gången vi gjorde det ?)

Det vart faktiskt ganska snyggt...

Men sen på julafton, när vi skulle smaka så smakde det skitåckligt :(

Så vi kommer nog aldrig göra ett pepparkakshus nån gång framöver.

Men men...


/maymaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 6 december 2014 10:39

 

Yay :D Vi fick en till mössa.

Älskar, Älskar, älskar den här mössan♥

Det här är min favorit sak hittlis i julkalendern.

Vilken är eran? Kommentera!?


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 5 december 2014 15:55

Nu är vi på lucka 5! 

Kommer ni ihåg när det var lucka 1? Det känns som igår...

Och snart är det jul.

 


Har inte en så stor aning om vad det här är för något..(?)

Men ni kan ju se på bilden vad det är, ni kanske ser vad det är för sak..


Som ni säkert har märkt så har det andra inlägget kommet upp redan! Så nästa inlägg blir imorgon



/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 5 december 2014 13:15

   


/mayamaya01 

Av xlovelyx och mayamaya01 - 4 december 2014 18:00

 

Det här är en av mina favorit teman♥

Jag älskar förgkombinationen på bilden och på kläderna.

Jag hade två favorit saker från det här temat och båda sakerna är klänningar.

 

Den här klänningen kostar 675 sc och är VIP.

så jag kan tyvär inte köpa den för jag är för tillfället inte vip...'

 

Den här klänningen är så gullig och rosa ;)

Fast man kan ju ändra färger såklart..♥

Men den har jag inte råd med för den kostar 1400 sc, för dyrt msp..för dyrt :(

/Mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards