swemoviestarplanetgirls

Direktlänk till inlägg 4 januari 2015

Nytt tema♥

Av xlovelyx och mayamaya01 - 4 januari 2015 12:19

 

Ehh, okej...

Om jag ska vara ärlig så tycker jag inte om det här temat, tycker det verkar vara lite konstigt.

Har inte kollat på animeringarna eller kläderna än så jag ska ta och göra det nu :)


......

 

Det fanns ett kläddsplag som jag tyckte var okej och det var den är klännningen.

Gillar den egentligen inte så mycket men det var den mest ''normala'' kläddsplaget.

hittade heller ingen animeringen som jag gillade så där mycket.

 

Ser inte det här ur som rainbow dash från my little pony? :D
brukade kolla på det när jga var yngre..


Nja, det här temat kommer inte få så höga betyg av mig.

2/5 stjärnor i betyg får det.


/mayamaya01

 
 
Linn♡

Linn♡

4 januari 2015 19:09

Hoppas du haft en bra dag♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

xlovelyx och mayamaya01

5 januari 2015 10:54

Ja det har jag!♥♥
Jag hade ett serie maraton med mig själv, haha :D
Såg på twd (the walking dead) och make it or brake it♥

Har du haft en bra dag?♥♥

/mayamaya01

 
Linn♡

Linn♡

5 januari 2015 22:34

Hahha förlåt såg inte förrän nu:))
Åh vad mysigt♡♡
Jo min dag har också varit bra:)) Hunnit med en hel del saker såsom tränat handboll, lagat mat, städat rummet osv. och varit hos farmor o farfar;))
Hahah♡♡

Många Kramar till dig och sov gott♡♡

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

xlovelyx och mayamaya01

6 januari 2015 09:48

Okej, vad kul! :)
Jag ska städa mitt rum idag ?

Eftersom att jag såg din kommentat nu så blir det, godmorgon istället för sov gott ;) ?
kramar till dig.
/mayamaya01

 
Linn♡

Linn♡

6 januari 2015 22:23

hahaha ja, men nu blir det "sov gott" från mig <333 Hhahaha!! Hoppa du haft en bra dag<333

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

xlovelyx och mayamaya01

7 januari 2015 15:13

Haha, men nu blir det ''god eftermiddag'' från mig :D

Jag har haft en ganska bra dag idag, första dagen i skolan efter jullovet ♥♥ Hoppas att du också har haft en bra dag! ♥

/Mayamaya01

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av xlovelyx och mayamaya01 - 17 juli 2015 22:29

                     

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 juli 2015 23:52

 

Nu är det lite mer än en månad kvar till sommarlovet! Så mycket jag längtar alltså.. Men jag har varit sjuk och varit borta från skolan ganska länge eftersom jag har varit sjuk. Så jag har mycket att jobba ikapp och prov och redovisningar som m...

Av xlovelyx och mayamaya01 - 10 april 2015 11:10

Jag har inte bloggat på 1 månad.. Har inte direkt haft lust eller tid. Jag spelar inte Msp så jätte mycket längre. Jag och Lovely gjorde dem här bloggen tillsammans så det är inte så roligt för mig att jag får ta hand om den här bloggen ensam...

Av xlovelyx och mayamaya01 - 7 mars 2015 11:18


  Hår: 500 sc (VIP) Tröja:400 sc Byxor: vet inte Skor:375 sc Halsband: 300 sc Rosett (i håret): 225 sc Rosett (örhängen): 200 sc Rivsår(?): 300 sc   /Mayamaya01 ...

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards