swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 22 januari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 22 januari 2015 16:00

 

Msp temat denna veckan är om...DJUR!!
Jag älskar djur, speciellt katter och hundar...men mest katter♥

Nästan alla kläder och animeringar gillade jag men det fanns några som jag gillade bäst.

 

ÄLSKAR den här outfiten, allting är från det nya temat! :D
 

Jag tror att den här är en byxdress, men oavsett vad det är för plagg så är den så himla gullig!
 

Den här animeringen är sååå himla BRA..

Den heter Cat kiss och kostar 550 sc, som ni ser på bilden ;)
Vill så himla gärna ha den här animeringen.


Det här temat får 5/5 i betyg utav mig♥


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards