swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 30 januari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 30 januari 2015 14:31

Okej, ska vara ärlig här!...

Jag sa att jag skulle göra en till del på novellen men jag är alldeles för trött för att skriva ett långt inlägg.

Får se om en till del av novellen kommer ut senare ikväll, lördag eller söndag.


Hoppas det är okej att jag gör ett annat inlägg istället, En till del av mina animeringar :)


 

nu ska jag visa animeringar i Vilt & Galet♥

Har inte alls många animeringar, så det blir aldrig något mycker att visa men det kanske 

är roligt för er ändå?

Men dom 2 animeringarna längst där nere kommer jag inte att visa eftersom det är ''Bas-animeringar'' (Animeringar som man får gratis när man börjar)...

 

Den här animeringen gillar jag ganska mycker, den passar dock inte till så mycket...

Den heter ''Hugging Sunflowers'' och kostar 575 sc, den är inte VIP! c:

 

Jag äskar den här animeringen, den är bara så gullig!

Rocka rockring fats med en munk♥

Den heter ''Hola Donut Hoop'' och kostar 450 sc, den är VIP ;)


/Mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards