swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 11 januari 2015 16:52

 

Nu blir det en del 2 av mina animeringar och jag kommer visa dom som finns under Fest och Mode :)
Jag har bara 5 animeringar under den kategorien.

 

Det här är första animeringen och jag använder typ aldrig den..

Kläderna passar inte alls till, haha :D
 

Här kommer en till animering som jag ALDRIG använder, Gillar inte den så mycket heller...

Har ingen aning varför jag köpte den!? 

 

Här ligger jag bara och chillar på en uppblåsbar krokodil med mina solglasögon, haha nee.. c:

Man kan också se lite vattendroppar där på högersida längst ner på bilden..

 


Här håller jag (min moviestar..) upp en skyllt som det står ''jag är ditt största fan'' fast på engelska.

BTW, jag är ett stort fan av Selena Gomez, Johnny depp och Norman reedus.. 

 

Här är sista animeringen som jag ska visa  del 2. JAG HATAR DEN HÄR ANIMERINGEN.

Jag vet inte varför men jag gillar den bara inte och så är den typ 4 år gammal också.

Det var den första animeringen som jag köpte på Msp.


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards