swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 8 januari 2015 19:29

   

Ni förstår nog inte att jag är så sjukt glad :)

Jag skulle vilja tacka er så mycket för att ni läser den här bloggen.

Frågor, kommentarer och besökare har ökat jätte mycket på senaste tiden♥


Godkväll på er så hörs vi imrorgon♥

/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 8 januari 2015 19:20

 

Hmm...gjorde inte jag nyss ett sånt här inlägg? 

Jo det gjorde jag, men det är nytt tema igen! :D
Jag gillar verkligen det här temat, hittade många saker som jag skulle vilja ha.

Det fans både animeringar och kläder som jag gillade.

Men det fanns 2 kläder som jag älskade! 

 

Jag vill seriöst ha den här outfiten så himla mycket!! Jag dör så söt och snygg outfiten är (jag hoppas att ni fattar att jag skämtar om att jag dör, hehe...)♥

Fast det finns ett stort problem, Klänningen och tröjan kostar diamanter och jag har inga diamanter :(


Det här är abslut den bästa outfiten som nånsin har funnits på hela Msp.

Ni får gärna kommentera vad ni tyckte om det nya temat.


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards