swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 1 januari 2015 12:00

 

Angelinatoni är i level 75 och är i högst level av alla på/i tyska Msp.

Jag ska kolla runt på hennes Artbook och Looks och välja dom som jag tycker är bäst.

 

Det var riktigt svårt att välja för dom flesta artbooks som hon hade gjort hade hon typ bara en lång

text på tyska..och jag kan inte tyska så jag fattade inget.

Men den här artbooken fattade jag iallafall att nån fyllde år och jag tyckte hon hade gjort artbooken riktigt

fin med färgerna som hon valde och sakerna speciellt blommorna längst ner till vänster.

 

Det fanns så många looks som jag tyckte om♥

Men jag tror att det var den här looken som jag tyckte bäst om.

Den är bara så snygg. Önskar att jag också hade den looken. 

Älskar dom gröna färgerna.


Allting är typ likadant som på svenska Msp..

Så dom här inläggen kommer mer handla om dom som är i högst level :)

Men det var en sak som inte finns på svenska Msp =/

 

Här uppe där man loggar ut osv, finns det en knapp längst till vänster.

När man klickar på den knappen så kommr den här rutan upp

 

Har typ ingen aning vad det här är för något, men om jag skulle gissa så tror jag att det

är en adress som dom i tyskland kan skicka saker till om Msp..?

Men jag vet ju inte det kan ju vara något hellt annat.


/mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards