swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 31 oktober 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 31 oktober 2014 18:44

Har äntligen min zombie bonnie nu  

   

Deen är så sööt ju♥

Om inte ni har klarat av uppdragen än så lycka till!♥

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 31 oktober 2014 16:43

Sista chansen att rädda zombie bonnien är idag! 

Så ni borde logga in på msp och göra dom sista uppdragen, om ni inte redan har gjort det och rädda bonnien (Om ni nu vill allså)

  

Jag vill iallafall ha min Bonnie   

Jag beöver bara ge 1 autograf till och sen är jag klar   

Jag måste verkligen skärpa mig och skriva om något mer än uppdragen..   

Förslag? isåfall skulle jag bli super glad om du lämnade en kommentar♥

Och så är det bara 2 dagar kvar tills rean på att köpa vip tar slut! :d


/Mayamaya01 

Av xlovelyx och mayamaya01 - 31 oktober 2014 12:56

Idag är det halloween   

Så på med halloween kläderna   

På Msp eller IRL (In real life)   

 

Glad halloween   

Bus eller godis?   

Mohahahaha   


Haha, jag vet jag är konstig   

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 31 oktober 2014 12:47

Jag hade visst upfattat fel, det var inte 9 timmar kvar utan 1 dag och 9 timmar   

Meen det var ju bra för att jag kom på igår när jag skulle sova att jag hade glömt bort att klara av sista uppdraget   

Så nu behöver jag bara ge 2 autografer till och sen är BONNIEN MIINN  


/Mayamaya01

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards