swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 12 oktober 2014 18:45

Så här såg jag ur för ca 3 år sedan på msp, det var längesen det  

 

Denna bild kommer från en blogg där jag vart dagens moviestar på, för 3 år sedan hehe  Men jag hittade ingen annan gammal bild på mig på msp, så det vart den här   

Visste inte riktigt vad jag skulle göra för inlägg, så jag tänkte att ni kunde få se min gamla stil på msp ♥

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 12 oktober 2014 18:34

Märkte att det fanns en spargris på msp, men bara för dom som är vip...

Man kan hämta några belöningar,fame och sc.   

Märkte det för några dagar sedan, så jag vet inte hur ny den är (om det äns är en nytt på msp) Men spargrisen borde ju vara en ny sak på msp, ganska ny iaf? För jag har ju inte märkt den innan?   

 

 

/Mayamaya01

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards