swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 oktober 2014 17:30

Okej, outften vart lite konstig men vart ändå ganska nöjd...

Jag ser inte drekt ut som en vampyr förutom typ mina huggtänder eller en zombie förutom mina *Byxor*,

Men som sagt vart jag nöjd ändå!   

 

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 oktober 2014 13:32

Så nu har jag gjort om mitt Rum, Vart ganska nöjd   

Nu är det lite halloween stämning i mit Rum, det känns bra eftersom det börjar ju närma sig halloween♥

Ni ska såklart få se hur det blev ;)

 

Jag vet om att mina djur är smutsiga och så.. Men jag orkar bara inte mata dom osv varje dag :/

/Mayamaya01

 


Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 oktober 2014 12:29

Har säkert inte gjort om mitt rum på flera månader på Msp.. :/

Kanske på tiden att jag gör det eftersom det är ju halloween nu på fredag!?    

 

Ni får veta sen hur det blir efter jag har gjort om mitt rum, om jag gör det för jag tycker faktiskt om mitt rum som det är nu men kanske lite halloween dekorationer kan väl inte skada?♥


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 oktober 2014 12:22

Ja nu tycker jag det är påtiden att vi (lovely och jag) Börjar med veckans/månadens moviestar   

Veckans movestar är..

Merellie!♥

 

Hon är en super härlig tjej på Msp. Har en riktig grym humor också   

Så varför inte ta och fråga vän på hon? Ni kmr inte att ångra er♥

/Mayamaya01




Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 oktober 2014 11:30

Vill ha dom här sakerna så mycket nu till halloween   

Funderar på att köpa dom, jag vill gärna vara en vampyr eller en zombie, jag har ju köpt en ny hudfärg och det verkar som att lovely också har köpt en vit hudfärg (!) 

Jag har redan vampyrtänder, tror ni att kläderna skulle kunna passa till en vampyr eller en zombie? 

Jag hoppas det för jag har kollat igenom nästan alla kläder men hittar inget som jag tycker skulle passa förutom dom.. 

Ska fortsätta att leta och om jag inte hittar något annant så får det bli dom kläderna som jag har önskat mig ♥

 

Om jag köper det och ser ut som något hellt annat än en vampyr eller zombie för jag väl se ut så dårå.. ;)

Det är inte det lättaste att hitta saker när man inte är vip.. :/

/Mayamaya01♥

Av xlovelyx och mayamaya01 - 26 oktober 2014 09:53

Ja eftersom att det snart är halloween så gjorde jag en halloween look, jag vart nöjd med den<3//Lovely

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards