swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 oktober 2014 19:04

Jag vet att jag skrev för ett tag sen i ett inlägg att jag antagligen inte skulle köpa VIP..

Men när det ändå är Rea, så har jag tänkt att jag kanske ska passa på att köpa VIP i antingen 1 månad eller 3 månader? Det kommer säkert bli 1 månad, men om jag får så kommer jag nog köpa det?   

Men det är bara det att jag kan inte bestämma mig för jag vet att det är såå onödigt att köpa det fast jag vill ändå bli VIP (!) 

Jag tycker att VIP är skitnödigt och att man bara slösar bort sina pengar, och så tycker jag att det är onödigt att spela Msp när det finns så mycket andra saker man kan göra..

Jag tycker att Msp är ganska tråkigt faktiskt, haha...  

Men ibland tycker jag att det är roligt men...

Det blir typ alltid att man spelar ett tag och sen slutar, halvslutar eller tar en paus och sen börjar man igen osv..

Så har det hänt för mig iaf flera gånger, om och om igen   

Det ända som gör så att jag stannar eller vill börja igen är mina underbara vänner..♥

Jag har inte så många vänner på Msp, eller jo jag har super duper många men asså jag chattar ju inte med alla osv..

Det finns några som jag brukar chatta med ganska mycket på Msp och dom är helt underbara, visa känner jag i IRL och visa inte..

Nu när jag har skrivit detta inlägg så kom det precis upp i mitt huvud att jag inte borde slösa mer pengar på Msp, jag har ju faktiskt redan varit vip i 2 månader sammanlagt (!) kanske inte är så mycket om man tänker på dom som har varit vip i 1 år eller mer...

Men för mig är det ganska mycket pengar ändå :/

Men jag är forfarande inte säker (?)

Nu undrar man säkert varför jag har en Msp blogg (!)?, Jag har ju inte direkt den här bloggen själv, jag har den med en av mina bästa vänner IRL och på msp, Lovely♥

Jag minns inte vems ide det var att skaffa en Msp blogg tillsammans men aja...

Msp kan ju faktiskt vara roligt ibland när man har tråkigt osv 

Men det finns många andra saker som jag gärna gör istället för Msp, hoppas att ni fattar vad jag menar  

Och alla tycker ju olika, det kan ju finnas dom som inte tycker att Msp är onödigt att spela och löpa VIP, men jag tycker fast jag spelar det ändå haha   

 

/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 oktober 2014 15:16

Nu kan man äntligen göra dom sista uppdragen för att rädda bonnien!♥

Så nu kmr jag antagligen ta och kolla vad det är för uppdrag och slutföra dom   

 

Så ni vet så kan det komma upp ett till inlägg runt ca 16:00 (?) Eller tidigare eller senare! 

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 27 oktober 2014 09:15

Godmorgon på er alla! ♥

En låt som jag lyssnar mkt på just nu är break free men ariana grande   

/Mayamaya01

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards