swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 29 oktober 2014 19:00

Kan vi komma till 200 loves?♥

Kolla in min Ab på Msp (Min gubbe heter Mayamaya01, om ni inte har förstått det än haha..c: )

Min Ab heter kolla,om du vill?

Jag vet att det är världens sämsta namn men asså jag visste inte vad den skulle heta så...

Men iaf, kommer vi att klara det? :o

 

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 29 oktober 2014 18:50

Asså seriöst! Sista uppdraget är så dryggt.. -.-

Jag är inte vip så jag kan bara ge 1 autograf i timmen och jag sitter ju inte vid datorn och spelar msp flera timmar per dag, så jag vet inte om jag kommer att hinna att ge 5 autografer till på 2 dagar!? 

Bara för detta uppdraget så blir jag tvungen att spela Msp ännu mer än vad jag redan gör   

Man blir ganska irreterad..

Varför måste man ge 10?Varför räcker det inte med exempel 3?   

Jag vill ju faktiskt ha bonnien ._.

Men jag vill inte *nörda* Msp, så länge :o

Meen aja, jag kommer ju bli tvungen eftersom jag vill ju ha bonnien :/


Förlåt för att jag inte uppdaterade igår, det var för att jag var med en kompis ch sov över..

Och jag kom hem nu idag   

 

Förvänta mer inlägg senare ikväll!   


/Mayamaya01

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards