swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under november 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 11 november 2014 15:45

Veckans movistar är..  

 

/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 10 november 2014 15:04

Vi har lagt till många nya kategorier till bloggen, så att ni vet   

Om ni vill Tipsa om en kategori, så skriv i kommentarena♥

Vi  har delat upp kategorierna, vi har 6 kategorier var och 2 tillsammans  

Jag (Lovely) ska fixa min dator ikväll om det går, ska ta bort allting på den   

Förhoppningsvis så kommer jag att kunna fixa den så att jag kan börja blogga mer♥


/Mayamaya01 och xlovelyx



Av xlovelyx och mayamaya01 - 10 november 2014 14:39

 

Hår: 550 sc (VIP)

Tröja: 450 sc

Byxor: 450 sc (VIP)

skor: 375 sc

lösögonsfransar: 300 sc

/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 10 november 2014 14:30

Jag tror det heter länkbyten men jag är inte säker   

'

Men om ni vill länkbyta, så är det bara att kommentera!


Vad är länkbyte?

För er som inte vet vad det är, så ska jag försöka förklara så bra som jag kan♥

Exempel om du har en blogg och jag har en blogg (Vilket jag har ;)♥) så kan vi länkbyta, alltså att jag gör en ny *Menyavdelning* Som det heter och skriver in din blogg där (Alltså på högersida eller vänstersida på bloggen finns massa med *menyavdelningar som ecxempel fråga mig, presentation, visa statistik osv..) och du skriver in min blogg på din blogg   

Jag Förklarade ganska dåligt, haha   


Sammanfattning:

alltså att jag skriver in nån annans blogg i en menyavdelning som vill länkbyta och den person skriver in min blogg på sin egen blogg.


Hoppas att ni fattar!♥


 

(Snygg bild, Va?)   


/Mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 10 november 2014 07:40

Förlåt för att jag typ aldrig skriver. Det är så att min dator går inte att använda därför har jag lite svårt att logga in på msp men jag ska försöka att göra de endå så jag kan lägga ut fler inlägg:( //Lovely

Av xlovelyx och mayamaya01 - 9 november 2014 15:58

Ett till nytt inlägg till bloggen   ♥

Kommer börja göra veckans AB (Artbook)...

Altså jag kommer tipsa er om en ny AB varje vecka som ni borde gå in och trycka love'it på och dela med era vänner♥

Kommer också göra dom här inlägg för att hjälpa andra att få mer Fame osv   

Om du skulle vilja att din AB kom med i veckans artbook inlägg, så kan du skriva till mig på Msp eller kommentera detta inlägg eller kommentera något annat inlägg av veckans AB Som kommer att komma i framtiden   

Så att ni vet kommer jag att göra en ny kategori till dom här inläggen, som jag alltid gör!♥

Men nu till veckans Artbook..

   

Kolla in denna AB, den heter 'vilken känd figur?' och det är Adam9585 som har gjort den   


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 9 november 2014 12:45

Det kommer att komma ganska många 'nya' inlägg framöver, så att ni vet! ♥

Men jag hade tänkt att börja göra inlägg om mina husdjur ''Träffa mina husdjur'' ska dom här inläggen heta   

Det första husdjuret som kommer att vara med är Simba♥

Simba har jag haft i ca ett halv år, mer eller mindre (?)   

Men jag tror att han är min favorit av alla faktiskt♥

Jag har flera lejon men han är den som är äldst   

Han är i level 27 och hans favorit mat är kyckling   ♥

Han och Zozo (ett av mina andra husdjur) Är bästa vänner♥

    

 

Zozo och Simba ☻

 


/Mayamaya01




Av xlovelyx och mayamaya01 - 8 november 2014 13:45

Hade tänkt att börja göra såna här inlägg, att jag visar min 2 favorit designs som jag har gjort♥

Det finns ju tröjor, byxor, klänningar osv som man kan designa...   

Den här gången hade jag tänkt visa 2 av mina absoluta favorit plagg    

Nästa gång kanske det blir 2 utav mina favorit byxor som jag har designat osv, hoppas att ni fattar!♥

Men nu ska jag visa er min 2 absoluta favorit plagg som jag har designat! :D

 

 

/Mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards