swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg under november 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 17 november 2014 19:28

Hejsan, bestämmde mig att följa mitt ''Schema'' idag   

Så ni vet ju redan att det ska bli en dagens outfit♥

 

Hår: 400 sc (VIP)

Skor: 375 sc (VIP)

Tröja: 450 sc (VIP)

Shorts: 400 sc (VIP)

Kattöron: 400 sc (VIP)

Eyeliner (?) :500 sc


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 november 2014 16:20

Hade tänkt att göra ett inläggs schema..

Jag ska försöka följa den så bra jag kan men jag kan inte lova   


Måndag: Dagens outfit

Tisdag: Träffa mina husdjur

Onsdag: Veckans AB

Torsdag: Veckans Tema

Fredag: Photoshoot

Lördag: HEMLIGT ♥ ;)

Söndag: Veckans moviestar

 

Detta är dom inlägg som kommer att komma upp denna vecka   

Jag vet inte vad lovely kommer att lägga upp för inlägg men det här är

inläggen som jag kommer att lägga upp, iallafall försöka..♥


Och ni kommer att få vänta tills på Lördag för att få veta vad som kommer upp för inlägg då..   

FÖR DET ÄR HEMLIGT   

Det kan ju komma upp andra inlägg också..

Ni får bara vänta och vänta   


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 november 2014 16:10

Idag så blir det ett ''mina 2 favorit designs''..

Som ni antagligen märkte på rubriken 

Det bli byxor den här gången, så nu ska jag visa dom första byxorna♥

 

Jag ÄLSKAR dom här byxorna som jag har designat..

Jag älskar mönstret, färgerna, jag älskar bara ALLT med dom♥

Jag har dock inte köpt dom än, så ni kan inte heller se dom byxorna försen jag köper dom 

men ni kan ju se dom på bloggen :)

Men jag måste bara köpa dom, men dom kostar liksom 950 kr   


Dom andra byxorna är dom här:

 

Jag tycker också om dom här byxorna så mycket♥

Jag har inte köpt dom här byxorna heller, men jag kommer säkert 

köpa dom i framtiden  

Jag måste verkligen börja använda andra smileys..

Jag använder ju samma hella tiden..

 


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 november 2014 14:42

Nu kan man ha sina bilder i artbooks♥

 

Jag tycker om dena uppdateringen på msp ganska mycket   

Det dåliga är om man inte är vip och under level 6, för då ka man ju inte ha bilder i sina arbooks   

Men det är ju enkelt att komma upp till level 6, om man inte redan är det   


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 november 2014 17:14

WOW! 

Detta tema är bara..Wow   

När jag såg temat för denna vecka, så när jag såg på bilden så var det första som kom upp i mitt huvud *Gamla Msp*


Det känns som att detta tema är något som skulle finnas i gamla msp (så som msp var förut, för flera år sedan..)

Alla tycker säkert inte likadant, men det är iallafall så som jag tycker ♥

Jag har inte sett ett liknande tema msp på sista tiden...

Det är så mycket färg och mönster på alla nya kläder♥


Wow, vad jag bara Älskar detta tema   

Det går bara inte att betygsätta det här temat♥

 


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 november 2014 16:00

       


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 12 november 2014 19:03

Dom här inläggen kommer att finnas i kategorien Nyheter♥


 

Jag tror att jag skulle ta Lojal och hjälpsam Som belle, Men vad skulle ni ha tagit?

Gå in och rösta   

Och glöm inte att rösta på våran omröstningen!♥


/Mayamaya01



Av xlovelyx och mayamaya01 - 11 november 2014 17:00

 


/Mayamaya01 och Lovely♥

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards