swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 3 november 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 3 november 2014 19:40

 

 

Gud vad glad jag vart när du skrev till mig att du läser denna blogg!   

Det betyder så mycket att det finns några som följer bloggen♥

Så fortsätt med det!   

Du verkar vara en riktig schysst och en härlig tjej♥ Så att du vet, haha   


/Mayamaya01



Av xlovelyx och mayamaya01 - 3 november 2014 19:21

När jag bjuder in Ninja990 till mitt rum..

Mina första ord   

 


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 3 november 2014 15:12

Jag känner att det har varit ganska många info inlägg, här på bloggen   

Men ibland blir det så och det kommer säkert att forstätta så..♥


Som ni vet har xlovelyx inte laggt upp ett inlägg på ett tag, och jag vet inte varför Men hon kommer nog dyka upp i ett inlägg snart förhoppningsvis    

Jag vill bara säga att det kommer inte bli lika mycket inlägg som det har varit på sistonde, för att nu har skolan börjat igen osv..  

Men jag ska försöka lägga upp så mycket som möjligt! Kommer säkert bli ganska många tidsinställda inlägg.

Så det kommer säkert vara sämre uppdatering på vardagar än på helger!

Jag tror inte att det kommer något mer inlägg idag, men en dagens outfit kan ni få!  

 



/Mayamaya01


Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards