swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 13 februari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 februari 2015 15:15

 

När jag spelade Msp igår, så laggade det lite gran och jag hann ta kort på bakgrunden.

Bakgrunden passar perfekt till alla ♥ Dag och den är riktigt snygg och välgjord. Tycler jag iallafall ;)


/Mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 13 februari 2015 12:28

Hej på er! Mår fortfarande inte så bra, så är hemma från skolan igen...

Har varit hemma hela veckan nu, inte kul :(


Men det är ändå skönt att det är fredag även fast jag har varit hemma hela veckan♥

Loggade in på Msp alldeles nyss och snurade hjulet. Som vanligt så får jag 5 sc.

 

Det är så störande för jag får nästan aldrig 40 sc.

Funderar på att bli VIP på Msp, men jag är osäker på om jag vill eller inte.

Jag vill inte heller slösa bort mina pengar på det.


Har köpt/fått en ny klänningen på Msp, Den är så himla fin. 

 

Jag minst inte riktigt hur mycket klänningen kostade, kanske unt 350-700 sc (?)
Nu ska jag fortsätta att Spela, ses♥


/Mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards