swemoviestarplanetgirls

Alla inlägg den 6 februari 2015

Av xlovelyx och mayamaya01 - 6 februari 2015 17:30

Idag följde Ninja990 med mig hem och hon ska sova över♥

Vi gjorde precis en tävling.

Vi skulle välja ett tema var och göra den finaste och så billigaste looken vi kunde på 5 minuter.


Jag valde temat Movie Night...

 

Looken som jag gjorde vart så här.

 

Jag vart inte direkt nöjd med den xD

Men men...

Den kostade nästan 2000 sc och 6 diamanter.


Ninja990 gjorde en look av temat Pretty Spring 

 


Hennes look vart så här,

 

Hon vart inte heller nöjd med looken..

och hon hittade inga byxor som passade så hon tog bara några :D
Fast hennes look vart mycket billigare än vad min vart!

Vi vet inte riktigt vem som vann , så ni kan få bestämma det!

Kommentera vem ni tycker ska vinna, Ninja990 eller Jag?


/Mayamaya01 och Ninja990

Av xlovelyx och mayamaya01 - 6 februari 2015 16:38

 

Nu har vi kommit halvägs i mina animeringar!
Så idag hade jag tänkt visa mina animringar under kategorien Kärlek & Känslor♥

Har bara 3 animeringar i denna kategori så det här inlägget kommer bli väldigt kort.

  ¨'

Det här är den första animeringen och de heter Baby Sister .

Den kostar 650 sc och den är VIP!
 

Det här är andra animeringen och det heter Holding Hand.

Den kostar 500 sc. Jag gillar den här animeringen ganska mycket..

 

 

Det här är den sista och tredje animeringen.

Blow Kiss heter den och den kostar 700 sc.

Den här är såklart min favorit av dom alla, Jag älskar den.


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards