swemoviestarplanetgirls

Inlägg publicerade under kategorin Julkalendern 2014

Av xlovelyx och mayamaya01 - 19 december 2014 21:09

 

Det är en muffins, ehh....en cupcake? 

Vad tycker ni det ser ut som?

Jag antar att jag kommer sätta in den i mitt rum ändå...


Förresten, om ni undrar varför jag inte la upp ett inlägg igår var det för att jag hade ingen tillgång till 

en dator.


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 17 december 2014 14:52

 

Vad finns bakom lucka 17,hmm..?

Jo den här gulliga ljuslyktan.

Jag tycker att det bara är så fin ♥

tycker att det vart väldigt gulligt att lägga till dom där bruna och gröna sakerna...(minns inte vad dom heter, haha)


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 16 december 2014 15:38

 

Det är en bänk...en bänk som är så fantastiskt vacker ♥

Hjärtat i mitten och snön. Allt är så perfekt med den här bänken.

Även att jag kunde gilla en bänk så här mycket, skulle lätt vilja ha den bänken 

utanför mitt hus (IRL) :)

Förresten är det bara jag som inte kollar på julkalendern..?


/mayamaya01


Av xlovelyx och mayamaya01 - 15 december 2014 11:47

 

Det här fanns bakom lucka 15..


Jag är fortfarande Sjuk och det är därför ni får inlägg på dagarna när jag egentligen

brukar vara i skolan ;)


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 14 december 2014 16:20

 

YAY, bakom lucka 14 fanns ännu mera möbler!
Har precis satt in den i mitt rum och den är så fin..

Jag skulle gärna vilja ha den i mitt ''riktiga'' rum,  så att jag kan mysa mig ner i den med en filt och 

en kopp varm choklad ♥


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 14 december 2014 16:16

 

Det fanns en super söt tomte-mugg bakom lucka 13 :)

Vad sugen jag vart på varm choklad nu med vispgrädde och marshmallows..

Gillar ni Varm choklad?


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 12 december 2014 10:39

 

Ett bord med ''jul-grejor'' på :D
Det där ska in i mitt rum iallafall ;)

Vid 3 tiden (15.00) idag så ska ett inlägg komma ut hur mitt rum ser ut ♥

Frågestunden ska också komma upp ikväll...


/mayamaya01

Av xlovelyx och mayamaya01 - 11 december 2014 10:48

 

Det står merry christmas, som ni antagligen ser ;)

Är det bara jag som tycker att det ser ut som texten är av pepparkakor?


Det är fortfarande halloween tema i mitt rum på Msp, haha :D

Så jag hade tänkt att fixa mitt rum senare ikväll på Msp och ni ska såklart få se

hur det ser ut efter och före! ♥


/mayamaya01

Presentation♥


välkommen till en av dom bästa bloggarna om Msp du kan komma till ♥ (iallafall enligt mig :D )

klicka här nedan för att få på reda mer ;)

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning♥

Vad tycker/tyckte du om mest?
 Gamla Msp
 Nya Msp

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen♥

Kategorier♥

Arkiv

Har du Msp?♥

Har du Msp? 

Om du inte har det skulle du vilja?

Det är gratis att skaffa men man kan köpa VIP i spelet, som kostar riktiga pengar. Glöm inte att fråga dina föräldrar först innan du skaffar det!

Klicka på bilden ovanför för att komma till Msp :)

 

Länkbyten :)


Ovido - Quiz & Flashcards